Splošni pogoji poslovanja in politika zasebnosti

I. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA PREVOZNIKA

Podatki prevoznika

Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o.

Ulica pri velikih vratih 9

6000 Koper, Slovenija

Matična številka: 8185271000

Ident. št. za DDV / davčna številka: SI 86407082

Srg. štev.: 2018/14960

Telefon direktorja družbe:  +386(0)41 444 005

Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. je prevoznik.

Potnik je vsaka oseba, ki rezervira vstopnico ali plača vstopnico za prevoz pri prevozniku v okviru avtobusne mreže, ki jo upravlja  prevoznik.

1. Uporaba splošnih pogojev

Ti splošni pogoji poslovanja se uporabljajo kot sestavni del pogodb potnikov, in sicer za rezervacije potovanj in za prevoz potnikov v okviru avtobusne mreže, ki jo upravlja  prevoznik.

V primeru sklenitve pogodbe preko spleta so splošni pogoji poslovanja sestavni del pogodbe.

2. Prevoznik

Družba D.R.D. TURIZEM 1 d.o.o., Ulica pri velikih vratih 9, 6000 Koper Slovenija je pogodbena stranka za rezervacije potovanj in tudi prodajalec vozovnic.

V primeru, ko je prevoznik sodelujoči partner, se zanje uporabljajo izključno njegovi pogoji poslovanja.

Sodelujoči partnerji (sodelujoči prevozniki) ne izvajajo prevoza potnikov pod blagovno znamko družbe D.R.D. TURIZEM 1 d.o.o..

3. Potnikova pravica do prevoza

3.1. Potnik ima pravico do prevoza  le v primeru, ko je bila sklenjena pogodba o prevozu ali če je bila med potnikom in prevoznikom sklenjena rezervacija prevoza.

3.2. Prevoznik potniku  s potrdilom o rezervaciji (glej točko 5.1) omogoča eno vožnjo med začetnim in končnim krajem navedenim na vozovnici. Potniku, ki je sklenil pogodbo s prevoznikom za določen prevoz, ni dovoljen kasnejši ali predčasni izstop.

3.3. Potnik, ki ima le sklenjeno rezervacijo ima ob vstopu v vozilo obveznost prevoza le, če je v vozilu dovolj prostih sedežev za celotno pot.

4. Prevoznikova spletna stran

4.1 Spletne strani prevoznika ni dovoljeno uporabljati za komercialne namene in se upošteva veljavni Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

5.  Prevoznina (stroški prevoza)

5.1 Potnik plača stroške prevoza (prevoznino) v zameno za prevoz za določeno pot, prevoznik pa potniku izda vozovnico.

Vozovnica je plačana pot ali le rezervacije prevoza določene poti, ki je ali natisnjena ali v elektronski obliki (v datoteki PDF). Potnik mora prevozniku priložiti poleg vozovnice še osebni dokument potnika s fotografijo, saj je vozovnica vezana na osebo. Vozovnica se ne more prenašati iz osebe na osebo.

V primeru, ko prevoznik potniku izvrši rezervacijo v vozilu, se rezervacija ročno napiše ali pa je kot rezervacija natisnjeno potrdilo o plačilu, ki hkrati velja kot račun in potrdilo o rezervaciji.

Prevoznik vse potrditve rezervacije izda za izbrano pot v postopku rezervacije.  Prevoznik izvrši postopek rezervacije tako, da na potrdilo o rezervaciji navede ime in priimek potnika ter po potrebi datum rojstva. Zaradi ugotavljanja upravičenosti potnika do prevoza ima prevoznik pravico, da ime potnika primerja s seznamom rezervacij.

5.2.  Potnim mora pred odhodom izvesti postopek rezervacije, saj je vstop v prostor za potnike v vozilu dovoljen le z veljavnim potrdilom o rezervaciji na podlagi katerega se plača še prevoznina.

5.2.1. Potniki rezervirajo pot na sedežu prevoznika, v prodajnih agencijah, na samih avtobusih (po standardni ceni).

Rezervacija na avtobusu in vozilu je mogoča le, če je dovolj prostih sedežev za celotno pot.

5.2.2. Prevoznik potrditev rezervacije (podrobnosti naročila) shrani in pošlje potniku na njegov e naslov.

5.2.3.  Vsak potnik z veljavno vozovnico ima pravico do prostega sedeža. Vnaprejšnja rezervacija sedeža ni mogoča. Potnik si v vozilu oz. avtobusu izbere sedež med prostimi sedeži. Potniki otroci in potniki invalidi imajo prednost pri izbiri sedežev.

5.3. nakup vozovnice preko spleta:

5.3.1. Potnik lahko najkasneje 48 ur pred odhodom odstopi od pogodbe sklenjene preko spleta, tako, da mu prevoznik vrne celotno prevoznino plačano po vozovnici.

5.3.2. Prevoznik potnika na spletu https://www.drd.si/sl/ obvešča o glavnih  značilnosti storitev, o digitalni vsebini storitev, o končni ceni storitve, vključno z davki, in načinom izračuna cene, o informacijah glede morebitnih dodatnih stroških prevoza, o trajanju pogodbe, o  pogojih za odstop od pogodbe.

5.3.3. Prevoznik  zagotavlja potniku v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev, da izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom.

Potnik  s klikom na gumb »Rezerviraj« ali »Plačaj« izvede rezervacijo ali nakup vozovnice, ki je zavezujoče naročilo, ki se nahaja v nakupovalni košarici. Prevoznik izda potrditev prejema naročila preko samodejnega e-poštnega potrditvenega sporočila, najkasneje v 48 urah po oddaji naročila.

Pogodba o prevozu ni sklenjena dokler prevoznik, ne sprejme naročila od potnika in dokler prevoznik potniku ne izda potrditev sprejema naročila s samodejnim e-poštnim potrditvenim sporočilom.

5.3.4. Prevoznik ne zagotavlja potniku sporočanja podatkov prek spleta brez napak. Prevoznik potniku ne zagotavlja vedno rezervacij ali nakup vstopnic preko spleta zaradi tehničnih težav. V kolikor pride do tehničnih napak na spletu, potnik ni upravičen do prihrankov ali znižanih cen vozovnic.

6. Nakup vozovnic

6.1.  Potnik lahko plača vstopnico preko spleta, in sicer s kreditno kartico. Prevoznik lahko med izvedbo rezervacije izključi določene oblike plačila ter potnike napoti k drugim oblikam plačila. Na avtobusu oz. vozilu potniki kupijo vozovnico z gotovino ali s kreditno kartico.

6.2. Nakupi s kreditno kartico

6.2.1. Pri nakupu vozovnice s kreditno kartico bremeni potnikov račun po zaključku rezervacije.

6.2.2. Če potnik zamuja s plačilnimi obveznosti, nemudoma zapadejo vse terjatve iz enakega pogodbenega razmerja.

6.2.3. Potnik rezervacijo spremeni tako, da kontaktira prevoznika na  telefonsko številko  +386 (0)51 224 222 ali na e pošto info@drd.si.

 6.3 Potnik lahko vedno izvede nakup v gotovini.

7. Neveljavna rezervacija vozovnice

Potniki z neveljavno rezervacijo vozovnice ali neveljavno vozovnico morajo v času pregleda prevozniku navesti svoje osebne podatke in pokazati svoj veljavni osebni dokument s fotografijo.

Potnik je prevozniku kadarkoli tudi v času naključnega pregleda dolžan pokazati svojo vozovnico in svoj veljavni osebni dokument s fotografijo.

8. Potnikova pravica do spremembe in odpovedi rezervacije

8.1. Potnik lahko odpove rezervacijo in rezervira novo rezervacijo druge vozovnice ali zahteva naknadno vrnjen denar, če potnik te vozovnice ne uporabi. Voznik avtobusa ne more spremeniti ali odpovedati rezervacije, ampak lahko spremeni ali odpove rezervacijo le tako, da  potnik kontaktira prevoznika na  telefonsko številko  +386 (0)51 224 222 ali na e pošto info@drd.si.

8.2. Potnik lahko odpove pogodbo, potem ko je že plačal vozovnico in zahteva novo rezervacijo druge vozovnice za drugo ali enako pot ali zahteva naknadno vrnjen denar (v skladu s točko 8.5), če potnik te vozovnice ne uporabi. V navedenem primeru potnik kontaktira prevoznika na  telefonsko številko  +386 (0)51 224 222 ali na e pošto info@drd.si.

8.3. Potnik lahko odpove pogodbo ali ponovno rezervira vozovnico (na primer sprememba povezave, časa odhoda, datuma potovanja ali imena potnika) in sicer:

  • v kolikor gre za prevoz v mednarodnem prometu : vsaj 4 ure odhodom,
  • v kolikor gre za domač promet: vsaj eno uro pred odhodom.

8.4. V primeru pravočasne odpovedi pogodbe se mora potrošniku vrniti kupnino v roku 14 dni po odstopu od pogodbe.

9. Vozni redi

9.1. Prevoznik ima pravico so sprememb objavljenih časov in datumov potovanj, linij in prevoznin. Prevoznik ima pravico do sprememb voznih redov ter ima pravico do uporabe  nadomestnih avtobusov.

9.2. V primeru sprememb po 9.1 točki teh splošnih pogojev lahko potnik odpove pogodbo s prevoznikom ali  odpove rezervacijo in rezervira novo rezervacijo po 8. točki teh splošnih pogojev.

9.3. Prevoznik je dolžan potnika na podlagi plačane vozovnice za določeno pot, pravočasno prepeljati do določenega kraja. Prevoznik je odgovoren za škodo, ki nastane potniku zaradi zamude, razen če je zamuda nastala iz vzroka, ki ga  prevoznik ni mogel odvrniti niti s skrbnostjo dobrega strokovnjaka.

9.4. Prevoznik je odgovoren tudi, če do zamude ali druge škode pride zaradi krivde prevoznika.

9.5. Če prevoznik ne začne ob času, ki je določen v pogodbi ali voznem redu prevoznika, lahko potnik oz. naročnik prevoza odstopi od pogodbe in zahteva vrnitev prevoznine.

9.6. Za škodo, ki nastane zaradi zamude ali prekinitve potovanja, je prevoznik odgovoren do dvojnega zneska prevoznine. Navedeno pa ne velja v primeru, če je škodo prevoznik povzročil namenoma ali zaradi hude malomarnosti.

9.7. Sprememba voznega reda po sklenitvi pogodbe prevoznika s potnikom, ki ni nastal po krivdi prevoznika (npr. dolgotrajne posledice naravnih nesreč ali dolgotrajna gradbišča), prevoznik ne odgovarja za škodo in potnik ni upravičen do odškodnine.

10. Začetek potovanja

10.1. Potnik je na mestu odhoda 15 minut pred začetkom poti.

10.2. Če je potnik pravočasno (do 30 minut do odhoda) obveščen o zamudi oz. spremembi odhoda avtobusa oz. vozila  z SMS-sporočilom, po e-pošti ali na kakšen drug način, potem  v primeru odsotnosti potnika, preneha pogodba sklenjena s potnikom in prevoznikom, ob odhodu navedenem v sms-u ali e-pošti.

11.  Odstop od pogodbe

11.1 Potniki v avtobusu oz. v vozilu upoštevajo navodila voznika in spremljajočega osebja, v kolikor potnik ovira delo voznika in/ali spremljajočega osebja oz. ne spoštuje njihova navodila, lahko prevoznik  odstopi od pogodbe, po predhodnem ustnem opominu potniku.

11.2. Če je potnik pod vplivom alkohola ali prepovedanih drog, lahko prevoznik (voznik in spremljajoče osebje) odstopi od pogodbe ter potniku prepove nadaljnjo vožnjo, po predhodnem ustnem opominu potniku.  

11.3. Če potnik ogroža varnost drugih potnikov ali občutno poslabša počutje drugih potnikov v vozilu oz. avtobusu, lahko prevoznik (voznik in spremljajoče osebje) odstopi od pogodbe ter potniku prepove nadaljnjo vožnjo, po predhodnem ustnem opominu potniku. 

Potnik v primerih iz 11.2. in 11.3. točke ni upravičen do nadomestnega prevoza in ni upravičen do vračila prevoznine plačane po vozovnici, kljub temu, da je potnik plačal vstopnice.

11.4 Potnik ne sme kaditi v vozilu oz. avtobusu, tudi  kajenje e-cigaret je na v vozilu oz. v avtobusu prepovedano. V kolikor kljub ustnemu opozorilu potnik kadi v vozilu oz. avtobusu lahko prevoznik (voznik in spremljajoče osebje) odstopi od pogodbe ter potniku prepove nadaljnjo vožnjo, potnik pa ni upravičen do vračila celotne ali delne prevoznine plačane po vozovnici. 

11.5 Potnik odgovarja za škodo, ki jo je povzročil na/v vozilu oz. avtobusu ter je prevozniku dolžan povrniti škodo v skladu z Obligacijskim zakonikom.

11.6. Če potnik ovira prevoznika na način, da ne more opravljati prevoza potnikov, lahko prevoznik (voznik in spremljajoče osebje) odstopi od pogodbe, po predhodnem ustnem opominu potniku ter potniku prepove nadaljnjo vožnjo, potnik pa ni upravičen do vračila celotne ali delne prevoznine plačane po vozovnici. 

11.7. Potnik mora ves čas prevoza imeti uporabljen varnostni pas, v kolikor je po zakonu obvezen, sicer lahko prevoznik (voznik in spremljajoče osebje) odstopi od pogodbe ter potniku prepove nadaljnjo vožnjo.

11.8. Potnik lahko odstopi od pogodbe, preden se začne pogodba izpolnjevati, mora povrniti škodo, ki zaradi tega nastane prevozniku v skladu z Obligacijskih zakonikom.

11.9. Potnik ima pravico odstopiti od pogodbe pred začetkom izpolnjevanja te pogodbe, pri čemer je prevoznik dolžan potniku vrniti prevoznino, obdrži pa lahko 10%, če

- potnik odstopi od pogodbe, vsaj eno uro pred odhodom v domačem prometu ali

- potnik odstopi od pogodbe vsaj 4 ure v mednarodnem prometu. 

 11.10. V primeru pravočasne odpovedi pogodbe se mora potrošniku vrniti kupnino v roku 14 dni po odstopu od pogodbe.

12. Odgovornost potnika na mednarodnih linijah

12.1. Potnik na mednarodni liniji je dolžan spoštovati vse predpise poti po teh državah (potnik mora imeti veljaven potni list, veljaven vizum, itd.)  V kolikor potnik krši zakonske predpise mednarodnih držav, vse posledice in sankcije nosi potnik.

12.2 Če potnik nima vseh veljavnih dokumentov, lahko prevoznik (voznik in spremljajoče osebje) odstopi od pogodbe, po predhodnem ustnem opominu potniku ter potniku prepove nadaljnjo vožnjo, potnik pa ni upravičen do vračila celotne ali delne prevoznine plačane po vozovnici.

12.3. Potnik ima kot prtljago na vozilu oz. avtobusu le tisto blago in tako količino blaga, ki je dovoljena za prehod mednarodne meje brez carinjenja.

13. Potniki - Otroci in mladoletniki

13.1. Za potnike (otroke in mladostnike) so vstopnice določene po ceni določeni na spletni strani https://www.drd.si/sl/prevoz-po-meri.

13.2. Za prevoz potnikov (otrok in mladostnikov) veljajo pogoji določeni v veljavni zakonodaji (Obligacijski zakonik, ZPPCP-1, itd).

14. Pravica potnika do posebnih želja in potreb

14.1. Potnik ob rezervaciji vstopnice oz. ob nakupu vstopnice napiše zahtevek prevozniku na  e pošto info@drd.si. o posebnih željah in potrebah glede prevoza, pri čemer pa prevoznik obvesti potnika na njegovo kontaktno e pošto ali na sms mobilnega telefona takoj, najkasneje pa v roku 48 urah o razlogih za ugoditev oz. zavrnitev posebnih želja in posebnih potreb potnika.

15. Pravica potnika do prtljage

15.1. Potniku se v plačano prevoznino po vstopnici upošteva ročna prtljaga (največ 42 x 30 x 18 cm, do max. 7 kg) in en kos prtljage (max. 60 x 50 x 27 cm, do maks. 20 kg)

15.2. Potnik mora dodatno prtljago prijaviti prevozniku  najkasneje 48 ur pred začetkom potovanja tako, da kontaktira prevoznika na  telefonsko številko  +386 (0)51 224 222 ali na e pošto info@drd.si.

 15.3 Potnik mora prtljago označiti s svojim imenom in naslovom zaradi vračila.

16. Pravica potnika v primeru zamude in prekinitve prevoza

16.1. Prevoznik, v primeru odpovedi vožnje ali prekinitve vožnje, obvesti potnika na njegovo kontaktno številko mobilnega telefona takoj, ko to izve oz. najkasneje 30 minut pred načrtovanim  odhodom.

Potnik prevozniku za namen iz 16.1 točke posreduje kontaktno številko mobilnega telefona.

16.2. V primeru, če prevoznik prekine prevoz zaradi vzrokov, za katere potnik ne odgovarja, ima potnik pravico:

 - zahtevati, da ga prevoznik s svojim ali drugim prevoznim sredstvom prepelje do namembnega kraja;

- zahtevati, da ga prevoznik skupaj s prtljago v primernem roku prepelje v odhodni kraj in mu vrne prevoznino;

- odstopiti od pogodbe in zahtevati od prevoznika vrnitev prevoznine, ki bo potniku vrnjena v roku 14 dni.

17. Odškodninska odgovornost potnika in prevoznika

17.1.Potnik ima pravico do uveljavljanja škode. Potnik mora dokazati škodo v skladu z Obligacijskim zakonikom ter drugimi zakonskimi predpisi, pri čemer pa  utemeljenost vložene odškodninske tožbe presoja pristojno sodišče.

17.2. Prevoznik odgovarja za škodo zaradi izgube ali poškodbe ročne prtljage, če potnik dokaže, da je za škodo kriv prevoznik, pri čemer za poškodbo stvari, ki jih ima  potnik pri sebi, je prevoznik odgovoren po splošnih pravilih o odgovornosti.

18. Izvensodno in sodno reševanje sporov

Splošne pogoje poslovanja in izvajanje storitev platforme za rezervacije ureja slovensko pravo, v skladu s katerim se tudi razlagajo, razen če drugače določajo kogentna kolizijska pravila. Kakršen koli spor, ki izhaja iz teh splošnih pogojev in naših storitev, se rešuje izključno pred pristojnimi sodišči v Sloveniji. 

Če je katera koli določba teh splošnih pogojev neveljavna, neizvršljiva ali ne zavezujoča oziroma taka postane, prevoznika še naprej zavezujejo vse ostale določbe teh splošnih pogojev. V takem primeru se taka neveljavna določba vseeno uveljavlja v največjem obsegu, ki ga dovoljuje veljavno pravo, potnik pa soglaša, da bo sprejel vsaj podobne učinke, kot so učinki neveljavne, neizvršljive ali ne zavezujoče določbe glede na vsebino in namen teh splošnih pogojev.

V skladu z novo veljavno Uredbo, in sicer Regulation (EU) 2024/3228 of the European Parliament and of the Council of 19 December 2024 repealing Regulation (EU) No 524/2013, and amending Regulations (EU) 2017/2394 and (EU) 2018/1724 with regard to the discontinuation of the European Online Dispute Resolution Platform (Text with EEA relevance), se je po 20. marcu 2025 potrebno obrniti na Nacionalno kontaktno točko v Sloveniji, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana
Slovenija, tel:  +386 1 400 35 13 +386 1400 3588, e sporočilo:  nkt.mgts@gov.si.

Prevoznik  spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)51 224 222, pošljite elektronsko sporočilo na e naslov: info@drd.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, prevoznik upošteva določila veljavnega Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko-Slovenija.

 Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje.  Prevoznik kot ponudnik blaga in storitev na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski in s klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.

Navedena ureditev ima podlago tudi v Svetu o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji in vsi povezani Pogoji in usmeritve ter tudi vsi ločeni sporazumi, s katerimi vam  prevoznik zagotavlja storitve se razlaga v skladu z zakoni Republike Slovenije. 

Prevoznik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v skladu z veljavnim zakonom o pravdnem postopku.

Prevoznik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Koper, 20.1.2025

II. POLITIKA ZASEBNOSTI

Varnost

Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Podatki o karticah in dostopih do plačilnih sistemov se ne shranjujejo na strežniku spletne trgovine, so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

Varovanje osebnih podatkov

Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. (v nadaljnjem besedilu: ponudnik) je spletna trgovina omogoča nakup vozovnic na daljavo in je zavezana zaščiti vaših osebnih podatkov in spoštovanju vaše zasebnosti.

Ta politika zasebnosti določa vrsto osebnih podatkov, ki jih ponudnik zbira, ter določa namen in pravice v povezavi s temi podatki, ter velja za vse osebe, ki se štejejo za uporabnike spletnega mesta.

V tem Pravilniku o zasebnosti imajo izrazi »uporabnik«, »spletno mesto« in »ponudnik« enak pomen kot v Splošnih pogojih. Osebni podatki in kontaktne informacije uporabnika spletnega mesta ne bodo razkrite tretjim osebam, razen če to zahteva zakon ali če uporabnik sam izda soglasje. Ponudnik uporabnikom ne pošilja neželene pošte ali neželenih obvestil, z izjemo pomembnih transakcijskih e-poštnih sporočil ali sporočil, za katera je uporabnik izrazil privolitev.

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov v Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o.  je dosegljiva na elektronskem naslovu info@drd.si.

Pravica do preklica privolitve:

Uporabniki lahko vselej preprosto in hitro prenehajo prejemati tako, da pošljejo zahtevo za preklic prejemanja obvestil na naslednji e-poštni naslov: info@drd.si.

Ponudnik spoštuje zasebnost vseh uporabnikov in bo sprejel vse razumne previdnostne ukrepe, s katerimi bo zagotovil, da bodo vsi osebni podatki, ki ste jih predložili preko spletnega mesta, ostali zaupni. Vse dejavnosti ponudnika so v skladu z veljavno evropsko zakonodajo in zakonodajo Republike Slovenije. Ta Pravilnik o zasebnosti ureja razpolaganje z informacijami, ki jih zbira ponudnik o uporabnikih, ki obiščejo njegovo spletno mesto. Ponudnik obdeluje osebne podatke kot kontrolor podatkov.
Za potrebe poslovanja spletna stran Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, davčna številka, naslov elektronske pošte (uporabniško ime), kontaktno telefonsko številko, geslo v šifrirani obliki, ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu drd.si.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko ponudnik med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku drd.si shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Upravitelj osebnih podatkov v Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Ponudnik podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Z uporabnikom bo ponudnik stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Spletno mesto za nedoločen čas oz. do prejema preklica s strani posameznega uporabnika hrani naslednje podatke registriranih uporabnikov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, davčno številko, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije.

Navedene osebne podatke ponudnik uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

Za neregistrirane uporabnike – goste pa za čas do izpolnitve naročila ponudnik hrani naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, davčno številko, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

IZJEMNO RAZKRITJE OSEBNIH PODATKOV

Podatki, ki jih ponudnik zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov ponudnika.

UKINITEV REGISTRACIJE

Če želite ukiniti vašo registracijo to sporočite na elektronski naslov info@drd.si. Za preverjanje pristnosti podatkov vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 14 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

KATERE OSEBNE PODATKE DRŽIMO IN KAKO JIH LAHKO SPREMENITE

Poročilo o vaših osebnih podatkih lahko pridobite tako, da nas kontaktirate na info@drd.si. Kako lahko urejate vaše osebne podatke ali jih nadzirate posamezno, je odvisno od načina oddaje podatkov pri naročilu z ustvarjanjem uporabniškega računa ali naročilu kot gost.

Vedno lahko izberete, ali želite prejemati promocijska obvestila, telefonske klice ali klasično pošto od ponudnika.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vsebino, objavljeno na straneh spletne trgovine Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Ponudnik zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljate na lastno odgovornost.

Ponudnik ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi spletne trgovine Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh spletne trgovine Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. ali za kakršnekoli tehnične napake.

Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

ZBIRANJE IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

Vsi uporabniki lahko obiščete spletno mesto in določene podrazdelke, brez da bi ponudniku razkrili kakršnekoli osebne podatke. Vendar pa se včasih lahko zgodi, da če uporabnik ne zagotovi minimalnih potrebnih podatkov, ki so zahtevani v ustreznih razdelkih za vnos podatkov ter ustreznih drugih delih spletnega mesta, v tem primeru ponudnik ne more zagotoviti uporabniku določenih produktov ali določenih storitev, vključno s poprodajnimi storitvami.

Če uporabnik opravi nakup preko spletnega mesta ponudnika, uporabnik s tem sklene pogodbeno razmerje s ponudnikom in se od njega zahteva, da razkrije potrebne osebne podatke. Z namenom izpolnitve zahtev povpraševanja uporabnika ali za posebne namene naročanja ali druge namene, ki so navedeni spodaj v razdelku »Namen za obdelavo podatkov«, lahko ponudnik zbira naslednje podatke o uporabnikih: ime, priimek, elektronsko pošto, naslov, davčno številko, državo in telefonsko številko uporabnika ali v primeru podjetja: ime podjetja, podrobnosti kontaktne osebe, elektronsko pošto, naslov, davčno številko, državo in telefonsko številko podjetja.

Od uporabnika se lahko zahteva, da razkrije osebne podatke pri oddaji naročila, zahtevi storitve, registraciji kupljenega produkta, in podobno. V takih primerih se uporabnik samodejno strinja z obdelavo razkritih osebnih podatkov, ki se uporabijo za namene, navedene v razdelku »Namen za obdelavo podatkov« ter v skladu z drugimi deli tega Pravilnika o zasebnosti.

Na podlagi prostovoljnega naročanja vozovnic, se uporabnik strinja z obdelavo njegovih osebnih podatkov s strani ponudnika v njegovem informacijskem sistemu, tako ročno kot avtomatično in v obsegu ter za namene, navedene v nadaljevanju . Če se uporabnik s tem ne strinjate, imate pravico, da ne uporabljate določenih delov spletnega mesta ponudnika in da ponudniku ne zagotovite svojih osebnih podatkov. Ponudnik ima pravico obdelati razkrite osebne podatke za obdobje, ki je potrebno za izpolnitev določenega namena obdelave podatkov ali dokler ne prejme zahtevka za popolno odstranitev podatkov iz sistema, ter da deluje v skladu z zavezujočim arhiviranjem pod veljavnimi zakoni.

PODLAGE IN NAMEN ZA OBDELAVO OSEBNIH PODATKOV

a) Obdelava na podlagi pogodbe oz. v zvezi s pogodbo ponudnik lahko obdeluje osebne podatke, če je obdelava potrebna za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe. V primerih, ko so osebni podatki potrebni za izpolnitev pogodbene obveznosti in jih posameznik ne posreduje pravočasno oz. v celoti, navedeno lahko povzroči nezmožnost izpolnitve pogodbene obveznosti.

b) Obdelava v zvezi z izpolnitvijo zakonske obveznosti ponudnik lahko obdeluje osebne podatke, če je obdelava potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti, ki velja za upravljavca. V primerih, ko so osebni podatki potrebni za izpolnitev zakonske obveznosti in jih posameznik ne posreduje pravočasno oz. v celoti, navedeno lahko povzroči nezmožnost izpolnitve zakonske obveznosti.

c) Obdelava v zvezi z zaščito življenjskih interesov posameznika ponudnik lahko obdeluje osebne podatke, če je obdelava potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali druge fizične osebe. V primerih, ko so osebni podatki potrebni za izpolnitev navedenega in niso pravočasno oz. v celoti posredovani, navedeno lahko povzroči nezmožnost zaščite življenjskih interesov posameznika.

d) Obdelava v zvezi zakonitim interesom ponudnik lahko obdeluje osebne podatke, če je obdelava potrebna zaradi zakonitih interesov (preučitev pravočasnosti izvedbe posamezne transakcije, pravilnosti oz. natančnosti izvedenih ravnanj v okviru posamezne transakcije, za izboljšanje kvalitete storitev oz. produktov in preučitev zadovoljstva strank, optimizacije in racionalizacije delovnega procesa, preprečitve neustreznih ravnanj pri izvedbi posamezne transakcije, odkrivanje zlorab), za katere si prizadeva upravljavec ali tretja oseba, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov, zlasti kadar je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, otrok. V primerih, ko so osebni podatki potrebni za izpolnitev navedenega in niso pravočasno oz. v celoti posredovani, navedeno lahko povzroči nezmožnost doseganja zakonitega interesa.

e) Obdelava v zvezi s soglasjem oz. privolitvijo
Ponudnik lahko obdeluje osebne podatke, če je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, privolil v obdelavo njegovih osebnih podatkov v enega ali več določenih namenov. V primerih, ko so osebni podatki potrebni za izpolnitev navedenega in niso pravočasno oz. v celoti posredovani, navedeno lahko povzroči nezmožnost opravljanja storitev oz. izvrševanja ravnanj v zvezi s katerimi je bila privolitev podana.

Ponudnik obdeluje osebne podatke za naslednje namene :
• izvajanje potrebnih dejanj, povezanih s transakcijami prodaje ali nakupa, ali izvajanje katerega koli drugega pogodbenega razmerja med ponudnikom in uporabnikom, vključno s preverjanjem plačila in odpremo naročila uporabnika;

• registracijo uporabnika in podelitev uporabniških pravic ter dostopa do določenih delov spletnega mesta, za pošiljanje navodil in obvestil ponudnika uporabniku ter za izpolnjevanje obveznosti ponudnika glede registracije uporabnikov, registracije izdelkov in drugih vrst uporabe spletne strani;

• vodenje evidenc registriranih uporabnikov spletnega mesta;

• statistične, marketinške in druge analize in raziskave v zvezi z (registriranimi) uporabniki;

• pošiljanje in posredovanje podatkov in informacij, zbranih v skladu s tem Pravilnikom o zasebnosti, podjetjem, združenjem ali drugim tretjim osebam, ki so povezani ali so v zvezi s ponudnikom, ki uporabljajo zbrane podatke in informacije v skladu s cilji, določenimi v tej določbi;

• pošiljanje oglaševalskih ali ne-oglaševalskih direktnih sporočil, e-poštnih sporočil in drugih sporočil (kot so poštna ali sporočila na mobilnih telefonih) ter obvestil o spletnem mestu, ponudnikovih ter drugih produktih (obstoječih in novih) in storitvah, posebnih ponudbah, promocijah in novih izdelkih, o dnevnih, tedenskih in mesečnih akcijah;

• pošiljanje oglaševalskih ali ne-oglaševalskih direktnih sporočil, e-poštnih sporočil in drugih sporočil (kot so poštna ali sporočila na mobilnih telefonih) in obvestil, ki vsebujejo e-časopis, e-knjige, novice, članke, kataloge in druge promocijske materiale;

• pošiljanje oglaševalske ali ne-oglaševalske direktne pošte, e-pošte in drugih sporočil ter obvestil za in od povezanih podjetij;

• nudenje storitev za pomoč uporabnikom (zahtevana mnenja uporabnikov o storitvah, izvajanje raziskav za olajšanje in obdelavo uporabnikovega iskanja in zahtev po informacijah o ponudniku in njegovih produktih ter storitvah ter za obveščanje uporabnikov o žrebanjih, natečajih in promocijskih aktivnostih).

Nameni, za katere ponudnik zbira osebne podatke: obveščanje o stanju naročila, obveščanje o stanju morebitne reklamacije, odgovor na vaše vprašanje, ki ste ga zastavili, obveščanje o ugodnostih in popustih ter posebnih ugodnostih, o novih produktih, o morebitnih dogodkih, obveščanje o poteku morebitne prodajne akcije.

UPORABA IN RAZKRITJE OSEBNIH PODATKOV TRETJIM OSEBAM

Ponudnik uporablja razkrite osebne podatke za zgoraj opisane namene. Ponudnikovi zaposleni so dolžni spoštovati zaupnost informacij, ki jih ponudniku zaupajo uporabniki.

Potrjujete, da so osebni podatki, ki ste jih razkrili ponudniku, vaši osebni podatki in se strinjate, da ponudnik lahko zagotovi, da na voljo ali pošlje vaše osebne podatke svojim povezanim podjetjem za namene, navedene v razdelku »Namen za obdelavo podatkov« (vključno z zagotavljanjem in trženjem izdelkov in storitev teh podjetij).

Strinjate se, da se lahko osebni podatki razkrijejo tudi tretjim osebam v primerih, kadar ponudnik ali povezana podjetja upravičeno menijo, da je to potrebno z namenom preprečitve goljufije, da se izpolnijo zavezujoče obveznosti, uveljavijo ali branijo zakonite pravice ponudnika ali katerega koli s ponudnikom povezanega podjetja, ali pa v povezavi z dejavnostmi podjetja kot so združitev, prevzem, prodaja ali nakup poslovnih sredstev in drugimi.

RAZKRITJE OSEBNIH PODATKOV PREDELOVALCEM

Strinjate se, da se lahko osebni podatki razkrijejo drugim osebam in subjektom (strankam), da se omogoči izvajanje pogodb, v katerih je uporabnik sam stranka, ter da se zagotovi, da uporabniki v celoti lahko izkoristijo vse ustrezne posebne ponudbe, promocije in druge storitve ponudnika. Ponudnik uporablja storitve drugih oseb za opravljanje funkcij v njegovem imenu, kot so izpolnjevanje naročil, pošiljanje poštnih in e-poštnih sporočil, pošiljanje besedilnih sporočil (SMS), zagotavljanje pomoči pri trženju, obdelavo plačil s kreditno kartico, zagotavljanje storitev preverjanja goljufij in zagotavljanje drugih storitev. Te osebe bodo imele dostop do osebnih podatkov, potrebnih za izvajanje teh funkcij, vendar ne smejo uporabljati osebnih podatkov za druge namene ali za svoje poslovne namene. Ponudnik zahteva, da te tretje osebe strogo upoštevajo svoja navodila in obdelajo podatke v skladu z veljavno zakonodajo.

OBISK IN UPORABA SPLETNE STRANI

Ob vsakem obisku uporabnikov na www.drd.si se na spletnem strežniku ponudnika samodejno shranjuje dnevniška datoteka (npr. IP-številka – številka, ki identificira posamezni računalnik oziroma drugo napravo, povezano s spletom; različica brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke ponudnik obdeluje za potrebe vodenja svoje statistike obiskov spletnih strani, in sicer se ti osebni podatki obdelujejo posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.

Če na spletni strani obstajajo povezave na druge spletne strani, ki niso v nikakršni povezavi z nami, ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.

OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

Podatki, ki jih ponudnik zbira so nujni za kasnejšo izvršitev naročila.

Podatki, ki jih ponudnik zbira od uporabnikov so sledeči: Ime in priimek, E pošta, Naslov, Telefon, Naslov podjetja, Davčna številka podjetja

V kolikor kot uporabnik želite, da vaše podatke hranimo in jih nadalje obdelujemo se za namene izvedbe naročila se prijavite kot gost.

Podatke, ki ponudniku uporabniki posredujete za namene nakupa vozovnic, jih posredujete prostovoljno in izključno na osnovi osebne privolitve. Te podatke ponudnik obdeluje zgolj za potrebe izvajanja storitve. Za pravilnost in točnost posredovanih podatkov ste uporabniku v teh primerih sami odgovorni. Če ponudniku v postopku nakupa vozovnic, posameznih podatkov, ki so potrebni za uspešnost obravnave, uporabniki ne želite razkriti, si ponudnik pridržuje pravico, da vam nakup zavrne.

UPORABNIKI OSEBNIH PODATKOV

Vsi osebni podatki bodo uporabljeni v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani in jih brez privolitve posameznikov ponudnik ne bo posredoval tretjim osebam.

Ponudnik se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval ali prenesel v tretjo državo ali drugim mednarodnim organizacijam.

PRAVICE UPORABNIKA

Dodelitev privolitve ponudniku za obdelavo osebnih podatkov je prostovoljna in imate vi kot uporabnik pravico umakniti takšno privolitev. Pravice vas uporabnikov v zvezi z obdelavo njihovih osebnih podatkov vključujejo tudi pravico zahtevati posodobitev podatkov ali izbris podatkov iz informacijskega sistema ponudnika in pravico do prepisa osebnih podatkov, ki so predmet obdelave s strani ponudnika.

Prosimo upoštevajte, da lahko ponudnik za izpolnitev takšne zahteve vas kot uporabnika potrebuje do 30 dni. Vi kot Uporabnik, ko ne želite več prejemati e sporočil ponudnika z obvestili o promociji, lahko sledite postopku, ki je naveden v prejetem obvestilu, ali ponudniku pošljete zahtevo za preklic na e naslov info@drd.si.

Če želite, da se vaši osebni podatki v celoti odstranijo iz ponudnikovih sistemov, lahko pošlje zahtevo za izbris na e naslov info@drd.si. Prosimo, upoštevajte, da lahko ponudnik od vas kot uporabnika zahteva nekatere ključne informacije, da bi vam kot uporabniku zagotovil storitve in če vi kot uporabnik prosite ponudnika, da izbriše vse ali del teh informacij, potem lahko ponudnik po izbrisu morda ne bo mogel več uporabljati ali dostopati do nekaterih delov spletnega mesta. Vi kot uporabnik ste vabljeni, da posodobite katere koli osebne podatke, ki jih ima ponudnik ali da zahtevate kakršne koli informacije v zvezi s politiko zasebnosti ponudnika ali z določili in pogoji, tako da nam pišete na e naslov info@drd.si.

PRAVICE POSAMEZNIKOV V ZVEZI Z OBDELAVO OSEBNIH PODATKOV

a) Pravica dostopa do podatkov se izvede tako, da ponudnik uporabnika na njegovo zahtevo seznani, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki in kadar to drži, posredujemo naslednje informacije:

  • vrste osebnih podatkov;
  • kategorije uporabnika, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki;
  • roki hrambe;
  • obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave osebnih podatkov v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki ali obstoj pravice do ugovora k taki obdelavi;
  • pravica do vložitve pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu;
  • kadar osebni podatki niso zbrani od posameznika, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom;
  • obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ter smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika.

Na podlagi zahteve upravljavec ponudnik izdela kopijo osebnih podatkov, ki se obdelujejo in jih posreduje uporabniku. Za dodatne kopije, ki jih zahtevate kot uporabnik lahko ponudnik zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.

Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko zahtevo predloži z elektronskimi sredstvi, in če uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne zahteva drugače, se informacije zagotovijo v elektronski obliki, ki je splošno uporabljana.

b) Pravico do popravka,

Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadarkoli zahteva, da ponudnik  Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim. Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, imate ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.

c) Pravico do preklica privolitve

Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki in ste podali privolitev za obdelovanje osebnih podatkov, imate pravico, da svojo privolitev kadar koli prekličete. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Prav tako preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se izvaja na temelju drugih podlag (npr. zakona, pogodbe itd.)

d) Pravico do izbrisa oz. do pozabe

Kot uporabnik lahko zahtevate, da se osebni podatki izbrišejo, če v predpisih ni predpisane izjeme oz. da navedeno ni v nasprotju s predpisi.

Ponudnik izbriše osebne podatke v zvezi z utemeljeno zahtevo za izbris, ki jo je podala upravičena oseba, kadar velja eden od naslednjih razlogov:

(a) osebni podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani;

(b) Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, prekličete privolitev, na podlagi katere poteka obdelava v skladu s točko (a) člena 6(1) ali točko (a) člena 9(2) Splošne uredbe o varstvu podatkov, in kadar za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga;

(c) Uporabnik na katerega se nanašajo osebni podatki, obdelavi ugovarjate v skladu s členom 21(1) Splošne uredbe o varstvu podatkov, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi, ali pa posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, obdelavi ugovarjate v skladu s členom 21(2) Splošne uredbe o varstvu podatkov;

(d) osebni podatki so bili obdelani nezakonito;

(e) osebne podatke je treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom Unije ali pravom države članice, ki velja za upravljavca;

(f) osebni podatki so bili zbrani v zvezi s ponudbo storitev informacijske družbe iz člena 8(1).

e) Pravico do ugovora zoper obdelavo

Uporabnik na katerega se nanašajo osebni podatki, imate na podlagi razlogov, povezanih z posebnim položajem, pravico, da kadar koli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, ki temelji na točki (e) ali (f) člena 6(1), Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Ponudnik preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokažete nujne legitimne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad interesi, pravicami in svoboščinami vas kot posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da kadar koli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem. Kadar vi kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ugovarjate obdelavi za namene neposrednega trženja, se osebni podatki ne obdelujejo več v te namene.

f) Pravico do prenosa podatkov
Uporabniki, na katere se nanašajo osebni podatki, imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posedovali upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga upravljavec, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, kadar:

(i) obdelava temelji na privolitvi v skladu s točko (a) člena 6(1) ali točko (a) člena 9(2) ali na pogodbi v skladu s točko (b) člena 6(1) Splošne uredbe o varstvu podatkov in(ii) se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.

Pri uresničevanju pravice do prenosljivosti podatkov v imate vi kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da se osebni podatki neposredno prenesejo od enega upravljavca k drugemu, kadar je to tehnično izvedljivo.

e) Pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu. Uporabniki, na katere se nanašajo osebni podatki, imate pravico, da vložite pritožbo pri nadzornem organu, zlasti v državi članici, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je njegov kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve, če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši predpise. Nadzorni organ, pri katerem je vložena pritožba, obvesti pritožnika o stanju zadeve in odločitvi o pritožbi, vključno z možnostjo pravnega sredstva.

V Republiki Sloveniji je nadzorni organ: Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana.

Rok hrambe osebnih podatkov

Roki hrambe se razlikujejo glede na vrsto dokumenta v katerem se hranijo oz. glede na podlago za zbiranje osebnih podatkov, in sicer:

  • v primeru obdelave osebnih podatkov v postopkih preprečevanja pranja denarja in financiranja terorizma se podatki hranijo deset let oz. do poteka posebnih rokov za njihovo hrambo določenih s predpisi.
  • v primeru obdelave osebnih podatkov v postopkih na podlagi pogodbenega razmerja se podatki hranijo tako dolgo dokler traja pogodbeno razmerje, oziroma dokler se lahko uveljavljajo pravice iz pogodbenega razmerja, razen če predpisi v posameznih primerih določajo poseben rok hrambe.
  • v primeru obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve oz. soglasja, se podatki hranijo do preklica.
  • v primeru sodnega postopka v zvezi s posamezno transakcijo 10 let po zaključku sodnega postopka,
  • v primeru hrambe osebnih podatkov na podlagi računovodskih standardov oz. davčnih predpisov, se podatki hranijo do poteka roka navedenega v računovodskih standardih oz. davčnih predpisih,
  • ostalih primerih hrambe osebnih podatkov je rok hrambe 5 let oz. do poteka roka določenega s predpisi.

Če za posamezne podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe 10 (deset) let. V tem (podaljšanem) času je obdelava podatkov omejena.

Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, tj. po izpolnitvi namena, za katerega so bili zbrani, se bodo podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrisali.

STIK IN POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC

Na vprašanja o zaupnosti svojih podatkov ter načinu njihovega zbiranja in obdelave ali na vaše zahteve za uveljavljanje pravic v zvezi s svojimi podatki vam bo odgovorila odgovorna oseba za upravljanje z osebnimi podatki v Družba D.R.D. TURIZEM 1 prevozne storitve d.o.o. preko e pošte; info@drd.si.

SPREMEMBE

Ponudnik si pridržuje pravico, da politiko zasebnosti spremeni in prilagodi dejanskim razmeram in zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov. Posledično ponudnik naproša uporabnike, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami.

Koper, 20.1.2025